Friday, December 28, 2012

Joulu








Jouluaattona tapahtui ihme. Meillä satoi lunta.
Eihän sitä paljoa tullut ja aamulla se oli jo sulanut
pois mutta minä sain valkoisen joulun.
Koko syksyn olen puhunut kuinka joulu ei
tunnu joululta ilman lunta.






Aattoiltana meillä seurattiin missä joulupukki
menee. Siinä vaiheessa tuli lapsilla kiire nukkumaan
kun nähtiin että pukki on jo Usan itärannikolla.
Olipa muuten helpoin ilta nukkumaanmenon
suhteen lasten kanssa. ei yhtään tappelua ja
molemmat nukahti alle 5 minuutissa.





Mies antoi mulle yhden lahjan aatona.
Sen vuoksi kun Suomessa joulua jo oli
vietetty. Oli kyllä ihana lahja. Joulupäivänä
sain sitten lisää lahjoja, olin ollut ilmeisesti
kilttinä kun kuusen alta löytyi kengät ja
vaatteita ja joulusukka oli täynnä kosmetiikkaa <3


Joulupäivänä herättiin aikaisin ja voi kun oli lapset innoissaan, lahjat aukaistiin ja meni ehkä noin tunti
ja esikoinen oksensi. Siitä se sitten lähti, minä olin ainut meidän perheessä joka ei vatsatautia saanut. Meidän joulupäivän suunnitelmat meni uusiksi. Tarkoitus oli mennä miehen tädin luo joulupäivälliselle mutta eihän me voitu sinne mennä muita tartuttamaan. Jäätiin sitten kotiin ja tilattiin ruokaa kiinalaisesta ravintolasta. Erilainen joulu. Oltiin tapaninpäiväkin kotona, vaikka täällä se ei pyhä olekaan.



2 comments:

  1. Voi mikä joulu! Toivottavasti olette jo parantuneet! Meilläkin kävi samalla tavalla pari vuotta sitten, kun tytölle puhkesi vesirokko juuri jouluaattona. Ikimuistoinen joulu omalla tavallaan!

    ReplyDelete
  2. Voi ei mikä joulutuuri... Meillä oli sama vuosi sitten jouluna, heti joulupäivän aamusta kaamea vatsatauti päälle ja kolmen seuraavan päivän aikana vain kaurapuuro upposi. Hyvä, että ehditte kuitenkin jouluaattoa viettää.

    ReplyDelete